REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Co słychać na budowie wielkiego głębokowodnego terminalu na terenie Baltic Hub w Gdańsku? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie wielkiego głębokowodnego terminalu na terenie Baltic Hub w Gdańsku? [FILMY]
W Gdańsku realizowana jest kolejna wielka inwestycja. Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje wielki terminal dla morskich farm wiatrowych [FILMY+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje wielki terminal dla morskich farm wiatrowych [FILMY+ZDJĘCIA]
Grupa NDI realizuje kontrakt na obszarze Terminala Kontenerowego Baltic Hub w Gdańsku. Budowa obejmuje wykonanie głębokowodnego Terminala T5, realizowanego na zlecenie spółki Istrana, spółki celowej Polskiego Funduszu Rozwoju. 13 listopada 2024 r. rozpoczęły się prace nad budową terminala terminala T5 w gdańskim Baltic Hubie, który będzie pełnił kluczową rolę jako terminal instalacyjny dla morskich farm wiatrowych.
Wybrano wykonawcę kolejnego odcinka drogi ekspresowej S17artykuł
Pokaż artykuł
Wybrano wykonawcę kolejnego odcinka drogi ekspresowej S17
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) wybrała wykonawcę kolejnego odcinka drogi ekspresowej S17, na terenie województwa lubelskiego, we wschodniej części Polski.
Rusza budowa nowego, dużego parku logistycznego w Zgorzelcu. Jest już pierwszy najemcaartykuł
Pokaż artykuł
Rusza budowa nowego, dużego parku logistycznego w Zgorzelcu. Jest już pierwszy najemca
Auto Partner, jeden z największych na rynku polskim dystrybutorów części samochodowych, wynajął 30 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni komercyjnej w ramach MLP Zgorzelec. Tym samym będzie pierwszym najemcą w nowym centrum logistycznym powstającym tuż przy granicy z Niemcami i Czechami.
Więcej pieniędzy z Funduszy Europejskich dla podwarszawskich gminartykuł
Pokaż artykuł
Więcej pieniędzy z Funduszy Europejskich dla podwarszawskich gmin
23 września podpisano aneks do Kontraktu Programowego dla Województwa Mazowieckiego. Dokument, który określa kierunki i warunki dofinansowania z programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027. Nowe zapisy umożliwią przeznaczenie większej puli pieniędzy z budżetu państwa na finansowanie inwestycji realizowanych przez beneficjentów z gmin wokół Warszawy, którzy będą mieli możliwość uzyskania większego dofinansowania swoich projektów.
Sieradz bardzo zyska na inwestycjach kolejowych CPKartykuł
Pokaż artykuł
Sieradz bardzo zyska na inwestycjach kolejowych CPK
Do Sieradza wjadą pociągi Kolei Dużych Prędkości, które połączą to miasto z Warszawą, Łodzią, Wrocławiem i Poznaniem. Dyskutowana była także obsługa województwa łódzkiego regionalnymi ekspresami wykorzystującymi linię dużych prędkości. Obsługa kolejowa Sieradza to jeden z głównych tematów dzisiejszych konsultacji Horyzontalnego Rozkładu Jazdy z udziałem Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego.
Wagony dostosowane do prędkości 200 km/h! H. Cegielski FPS przekaże pierwsze zmodernizowane wagony PKP Intercityartykuł
Pokaż artykuł
Wagony dostosowane do prędkości 200 km/h! H. Cegielski FPS przekaże pierwsze zmodernizowane wagony PKP Intercity
Za kilka tygodni pierwsi pasażerowie będą podróżowali wagonami po wykonanej modernizacji przez poznańską fabrykę H. CEGIELSKI Fabryka Pojazdów Szynowych Sp. z o.o. PKP Intercity powiększa flotę wygodnych wagonów, przeznaczonych do jazdy z prędkością 200 km/h. Spółka należy do Agencji Rozwoju Przemysłu (ARP S.A.)
Nowe inwestycje w Krakowie z unijnym dofinansowaniemartykuł
Pokaż artykuł
Nowe inwestycje w Krakowie z unijnym dofinansowaniem
Gmina Miejska Kraków jako członek Stowarzyszenia Metropolia Krakowska jest beneficjentem środków europejskich dla projektów ujętych w Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Metropolii Krakowskiej (ZIT). W programie Fundusze Europejskie dla Małopolski na lata 2021–2027 – FEM oraz programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat i Środowisko na lata 2021–2027 (FEnIKS) stolica Małopolski otrzyma 180 milionów złotych.
Zielone światło dla budowy ostatniego odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławiaartykuł
Pokaż artykuł
Zielone światło dla budowy ostatniego odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia
Bardzo dobra wiadomość. Jest zielone światło dla jednej z najważniejszych inwestycji drogowych w Aglomeracji Wrocławskiej. Urząd Zamówień Publicznych zakończył postępowanie kontrolne dotyczące procedury przetargowej na realizację ostatniego etapu Wschodniej Obwodnicy Wrocławia. Tym samym inwestycja może wejść w fazę realizacji.
Trwają prace na budowie odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia pomiędzy Łanami a Długołęką [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają prace na budowie odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia pomiędzy Łanami a Długołęką [ZDJĘCIA]
Jak informuje inwestor – Dolnośląska Służba Dróg i Kolei (DSDiK), zaawansowanie prac na budowie północnego odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia (WOW) pomiędzy Łanami a Długołęką wynosi aktualnie ponad 69% (stan na 25 kwietnia). Koszt całej inwestycji to 164,7 mln zł. Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
Trwa budowa Wschodniej Obwodnicy Wrocławia na odcinku pomiędzy Łanami a Długołęką [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa Wschodniej Obwodnicy Wrocławia na odcinku pomiędzy Łanami a Długołęką [ZDJĘCIA]
Jak informuje inwestor – Dolnośląska Służba Dróg i Kolei (DSDiK), zaawansowanie prac na budowie północnego odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia (WOW) pomiędzy Łanami a Długołęką wynosi aktualnie ponad 71% (stan na 12 maja). Koszt całej inwestycji to 164,7 mln zł. Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
Postępują prace na budowie Wschodniej Obwodnicy Wrocławia na odcinku pomiędzy Łanami a Długołęką [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie Wschodniej Obwodnicy Wrocławia na odcinku pomiędzy Łanami a Długołęką [ZDJĘCIA]
Jak informuje inwestor – Dolnośląska Służba Dróg i Kolei (DSDiK), zaawansowanie prac na budowie północnego odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia (WOW) pomiędzy Łanami a Długołęką wynosi aktualnie ponad 71% (stan na 1 czerwca). Koszt całej inwestycji to 164,7 mln zł. Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
Postępują prace na budowie Wschodniej Obwodnicy Wrocławia, na odcinku pomiędzy Łanami a Długołęką [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie Wschodniej Obwodnicy Wrocławia, na odcinku pomiędzy Łanami a Długołęką [FILM]
Koszt całej inwestycji to 164,7 mln zł. Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach "Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020". Inwestorem jest Dolnośląska Służba Dróg i Kolei (DSDiK).
Trwają zaawansowane prace na budowie Wschodniej Obwodnicy Wrocławia, na odcinku pomiędzy Łanami a Długołęką [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie Wschodniej Obwodnicy Wrocławia, na odcinku pomiędzy Łanami a Długołęką [ZDJĘCIA]
Koszt całej inwestycji to 164,7 mln zł. Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach "Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020". Inwestorem jest Dolnośląska Służba Dróg i Kolei (DSDiK).
Dobiega końca budowa Wschodniej Obwodnicy Wrocławia, na odcinku pomiędzy Łanami a Długołęką [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Dobiega końca budowa Wschodniej Obwodnicy Wrocławia, na odcinku pomiędzy Łanami a Długołęką [ZDJĘCIA]
Koszt całej inwestycji to 164,7 mln zł. Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach "Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020". Inwestorem jest Dolnośląska Służba Dróg i Kolei (DSDiK).
REKLAMA